Cookie Use Notification

Deze site maakt gebruik van cookies om u te voorzien van een persoonlijke service. 

Door gebruik te maken van deze site gaat u akkoord met het gebruik van cookies zoals uiteengezet in onze cookie kennisgeving. Lees onze cookie gebruiksvoorwaarden voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken en hoe u het gebruik van cookies kunt verwijderen of blokkeren.

Jupiter: the best of both worlds


Klik om te vergroten

Uitdaging

In 2015 heeft de grootste huurder van kantoorgebouw Jupiter (DTG) aangegeven minder vierkante meters af te willen nemen, waardoor Jupiter veranderde van een single tenant naar een multi tenant gebouw.

DTG verzorgde tot op dat moment alle facilitaire diensten voor zichzelf en haar onderhuurders. Op het moment dat Signify (Philips Lighting) als nieuwe huurder werd verwelkomd, wilde DTG afstand doen van de facilitaire diensten voor de algemene ruimten en het restaurant. Op initiatief van Cushman & Wakefield is er een huurdersonderzoek georganiseerd om Jupiter te transformeren naar een multi-tenant opzet met gedeelde voorzieningen.



Oplossing

  • Om de wensen en behoeften van huurders te overtreffen, adviseerde Cushman & Wakefield de implementatie van een Hospitality Concept.
  • Een volledig geïntegreerde on-site service aanpak, van vastgoedmanagement en Hospitality services.
  • Gericht op tevreden huurders, servicegerichte leveranciers die functionaliteit, veiligheid en bovenal comfort ten opzichte van huurders en bezoekers garanderen.
  • De Cushman & Wakefield General Manager is het eerste en belangrijkste aanspreekpunt voor alle huurders van Jupiter.
  • Onder leiding van de General Manager is het Jupiter Hospitality Team neergezet, inclusief teamleaders, hostesses, conciërge en grootste leveranciers.


Resultaat

  • Een centraal aanspreekpunt ter plaatse voor het leveren van services, verzoeken, het zorgen voor de juiste communicatie. behandelt problemen, klachten en vereisten onmiddellijk en waarschuwt elke relevante leverancier in het geval dat nodig is.
  • Verbetering van huurderstevredenheid. Huurders beschouwen on-site management als basisvoorwaarde om tegemoet te komen aan de veeleisende gebruiker.