Vergoeding - Carrières - Cushman & Wakefield

Vergoeding

De salarisfilosofie van Cushman & Wakefield is gebaseerd op vier onderdelen die bepalen hoe we gedrag en prestaties motiveren en hoe we medewerkers op alle niveaus in de organisatie belonen.

De drive voor Individuele Prestatie

In ons ‘vergoeding-voor-prestatieprogramma’ worden de doelstellingen van medewerkers uitgelijnd met het strategische plan van C&W. Het programma stimuleert en beloont medewerkers op basis van daadwerkelijke, meetbare individuele prestaties. Prestatiedoeleinden hebben kwantitatieve en kwalitatieve onderdelen.

Marktconform

Ons doel is om een markt concurrerend salaris aan te bieden. Hiermee kunnen we hoog presterende medewerkers aantrekken en behouden en gedrag motiveren dat de ‘vergoeding-voor-prestatiecultuur’ ondersteunt.

Verband met Resultaat

Onze ‘vergoeding-voor-prestatie-onderdelen’ fungeren samen om gedrag te bevorderen en te belonen dat de bedrijfsdoeleinden van C&W ondersteunt en aandrijft. Deze vergoeding staat in verband met het bereiken van specifieke, afgesproken individuele resultaten en bedrijfsresultaten.

Wereldwijd Partnerschap Uitbreiden

C&W kijkt naar de salarissen in verschillende sectoren, op verschillende niveaus en functies, en in verschillende regio's om voor gelijkheid te zorgen in het bedrijf en over de hele wereld. Door deze wereldwijde aanpak worden de processen vereenvoudigd, is vergoeding eerlijk en gelijk en is het makkelijker om carrièrekansen over de hele wereld aan te pakken.

Twitter

"In the military, we understand teamwork and loyalty, qualities that are essential to our clients and this firm," s… https://t.co/3HH8nM111r

16 hours ago via Twitter Web Client

RT @CushWakeUS: #Blockchain can transform #CRE transactions ranging from property listings to sales — and it has the potential to disrupt t…

17 hours ago via Hootsuite Inc.

Causeway Bay in Hong Kong was announced as the most expensive retail location globally. See where the other 445 loc… https://t.co/HzaOyoJxyp

21 hours ago via Twitter Web Client

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

495 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

499 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

501 days ago