Cookie Use Notification

Deze site maakt gebruik van cookies om u te voorzien van een persoonlijke service. 

Door gebruik te maken van deze site gaat u akkoord met het gebruik van cookies zoals uiteengezet in onze cookie kennisgeving. Lees onze cookie gebruiksvoorwaarden voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken en hoe u het gebruik van cookies kunt verwijderen of blokkeren.

Vergoeding

De salarisfilosofie van Cushman & Wakefield is gebaseerd op vier onderdelen die bepalen hoe we gedrag en prestaties motiveren en hoe we medewerkers op alle niveaus in de organisatie belonen.

De drive voor Individuele Prestatie

In ons ‘vergoeding-voor-prestatieprogramma’ worden de doelstellingen van medewerkers uitgelijnd met het strategische plan van C&W. Het programma stimuleert en beloont medewerkers op basis van daadwerkelijke, meetbare individuele prestaties. Prestatiedoeleinden hebben kwantitatieve en kwalitatieve onderdelen.

Marktconform

Ons doel is om een markt concurrerend salaris aan te bieden. Hiermee kunnen we hoog presterende medewerkers aantrekken en behouden en gedrag motiveren dat de ‘vergoeding-voor-prestatiecultuur’ ondersteunt.

Verband met Resultaat

Onze ‘vergoeding-voor-prestatie-onderdelen’ fungeren samen om gedrag te bevorderen en te belonen dat de bedrijfsdoeleinden van C&W ondersteunt en aandrijft. Deze vergoeding staat in verband met het bereiken van specifieke, afgesproken individuele resultaten en bedrijfsresultaten.

Wereldwijd Partnerschap Uitbreiden

C&W kijkt naar de salarissen in verschillende sectoren, op verschillende niveaus en functies, en in verschillende regio's om voor gelijkheid te zorgen in het bedrijf en over de hele wereld. Door deze wereldwijde aanpak worden de processen vereenvoudigd, is vergoeding eerlijk en gelijk en is het makkelijker om carrièrekansen over de hele wereld aan te pakken.

Twitter

RT @cushwakeAsia: As the influx of foreign visitors in #Japan increases, luxury #hotel developers are adapting to the changing consumer beh…

2 days ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeCanada: We can't wait to see you at @ICSC Canadian Conference & Deal Making 2019 on September 23-25th, Booths #2113 & 1307 in d…

4 days ago via Hootsuite Inc.

RT @cushwakeAsia: Southeast Asia is set to take the top spot from North America in data centre competitiveness by 2021, according to our la…

5 days ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

804 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

808 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

810 days ago