Cookie Use Notification

Deze site maakt gebruik van cookies om u te voorzien van een persoonlijke service. 

Door gebruik te maken van deze site gaat u akkoord met het gebruik van cookies zoals uiteengezet in onze cookie kennisgeving. Lees onze cookie gebruiksvoorwaarden voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken en hoe u het gebruik van cookies kunt verwijderen of blokkeren.

Vergoeding

De salarisfilosofie van Cushman & Wakefield is gebaseerd op vier onderdelen die bepalen hoe we gedrag en prestaties motiveren en hoe we medewerkers op alle niveaus in de organisatie belonen.

De drive voor Individuele Prestatie

In ons ‘vergoeding-voor-prestatieprogramma’ worden de doelstellingen van medewerkers uitgelijnd met het strategische plan van C&W. Het programma stimuleert en beloont medewerkers op basis van daadwerkelijke, meetbare individuele prestaties. Prestatiedoeleinden hebben kwantitatieve en kwalitatieve onderdelen.

Marktconform

Ons doel is om een markt concurrerend salaris aan te bieden. Hiermee kunnen we hoog presterende medewerkers aantrekken en behouden en gedrag motiveren dat de ‘vergoeding-voor-prestatiecultuur’ ondersteunt.

Verband met Resultaat

Onze ‘vergoeding-voor-prestatie-onderdelen’ fungeren samen om gedrag te bevorderen en te belonen dat de bedrijfsdoeleinden van C&W ondersteunt en aandrijft. Deze vergoeding staat in verband met het bereiken van specifieke, afgesproken individuele resultaten en bedrijfsresultaten.

Wereldwijd Partnerschap Uitbreiden

C&W kijkt naar de salarissen in verschillende sectoren, op verschillende niveaus en functies, en in verschillende regio's om voor gelijkheid te zorgen in het bedrijf en over de hele wereld. Door deze wereldwijde aanpak worden de processen vereenvoudigd, is vergoeding eerlijk en gelijk en is het makkelijker om carrièrekansen over de hele wereld aan te pakken.

Twitter

@BTGTimmerman Thanks for your message. We're unable to see the photo. Can you please DM us the address of the prope… https://t.co/WbsXBjG6qD

2 days ago via Hootsuite Inc.

"@fifthwallvc adds a powerful and impactful partner to support our strategy and advance the industry,” says Global… https://t.co/wkrMKK1Rz3

2 days ago via Hootsuite Inc.

"Our specialty is that we're trusted advisors," says Capital Markets Chairman Doug Harmon. "We're in it for the lon… https://t.co/Zro2ZLWEi9

2 days ago via Twitter Web App

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

741 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

745 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

747 days ago