Cookie Use Notification

Deze site maakt gebruik van cookies om u te voorzien van een persoonlijke service. 

Door gebruik te maken van deze site gaat u akkoord met het gebruik van cookies zoals uiteengezet in onze cookie kennisgeving. Lees onze cookie gebruiksvoorwaarden voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken en hoe u het gebruik van cookies kunt verwijderen of blokkeren.

Onze Visie

Cushman & Wakefield is onmiskenbaar een wereldwijde vastgoedservicesonderneming. Wij hoeven niet de grootste te zijn. Dat is voor ons minder belangrijk dan de absolute focus en investering in onze professionele bedrijfsteams die met de klant samenwerken om de resultaten te bereiken waar de klant om vraagt. We zijn erg trots dat klanten regelmatig tegen ons zeggen dat we net even die extra moeite doen om een klus te klaren.

We hebben meer dan 16.000 mensen in 60 landen, wat betekent dat we teams kunnen inzetten over de hele wereld, op die plekken waar dat nodig is. Onze doelstelling als onderneming is om in de top 3 van de beste serviceproviders te staan in die markten waarin we actief zijn.

Onze visie is

De 'top of mind' makelaar te zijn over de hele wereld, met de meest creatieve en innovatieve en consequente diensten, om daadwerkelijke waardetoevoeging te bieden aan onze klanten. De beste te zijn in wat we doen.

We zijn van mening dat onze waarden bepalen wie we zijn en daar zijn we trots op.

Kernwaarden

Integriteit en respect

Onze belangrijkste gedragsnormen.

Samenwerking en vertrouwen

Een cultuur van samenwerking, wederzijds vertrouwen en het uitwisselen van informatie.

Vertrouwen

Vertrouwen in elkaar om onze klanten de meest creatieve en innovatieve services te bieden.

Mentorschap

De meest getalenteerde beroepsmensen aantrekken en verder ontwikkelen.

Twitter

RT @CushWakeRETAIL: We are thrilled for next week's @ICSC New York Deal Making 2019 in the Big Apple! Visit @CushWake at Booth #2235 to mee…

8 days ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUK: Examining the major challenges confronting #CRE and the opportunities for the commercial real estate industry across the re…

9 days ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUK: Did you go shopping this weekend? How we shop is changing and forcing the high street to reinvent itself. Read our article,…

10 days ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

885 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

889 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

891 days ago