Hoe Wij Werken - Carrières - Cushman & Wakefield

Hoe Wij Werken

Big isn't always best..

We zijn niet de grootste in onze markt, maar wel een van de beste.

Een Cushman & Wakefield-team is echt anders, we proberen onze ervaren deskundigen uit de markt van de klant en andere sectoren samen te brengen en zetten al hun kennis en, nog belangrijker, inzicht in ten behoeve van de klant. Onze cultuur is opmerkelijk open en vriendelijk. Dat is de manier waarop we met onze klanten samenwerken en daadwerkelijk als een team fungeren.

Onze klanten vertellen ons regelmatig dat vertrouwen een van de kernwaarden van C&W is. Klanten werken met C&W omdat ze het advies dat onze teams van ervaren deskundigen aanbieden, vertrouwen en waarderen. We zijn een merk dat enorm trots is op onze geschiedenis en reputatie van vertrouwen. Maar we bouwen hier wel op verder om ook een innovatieve en toekomstgerichte organisatie te zijn. We zorgen ervoor dat we met onze vertrouwde service door ons marktinzicht en onze marktkennis steeds een stapje voor lopen.

Twitter

@ArlChamberVA Glad to be a part! Thanks!

1 day ago via Hootsuite

@pickledhen Karen thanks for getting in touch, we're looking into this at the moment and we will get back to you asap.

1 day ago via Hootsuite

RT @KThorpeView: This is one good-looking map. #Global #economy @CushWake pic.twitter.com/jfOwB1qJrW

1 day ago via Hootsuite

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

229 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

233 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

235 days ago