Diversiteit - Carrières - Cushman & Wakefield

Diversiteit

We willen een 'top of mind' vastgoedonderneming zijn, die de klanten een uitstekende service geeft door de hoge kwaliteit van onze mensen en services. Het is daarom van essentieel belang dat we onze mensen inspireren om dagelijks het beste van zichzelf te geven. Dit bereiken we door een unieke en gevarieerde werkomgeving te creëren om in te werken, inclusief een cultuur te ontwikkelen die aansluit bij al onze activiteiten.

Om dit te bereiken willen we alle medewerkers, sollicitanten en klanten eerlijk behandelen, ongeacht hun geslacht, burgerlijke staat, huidskleur, ras, nationaliteit (incl. staatsburgerschap), etnische of nationale afkomst, lichamelijke handicap, seksuele oriëntatie, leeftijd, medische toestand of geloof.

Bij al onze processen bevorderen we gelijkheid en diversiteit, ook bij de werving- en selectieprocedures, training, carrière-ontwikkeling en alle andere aspecten van de Cushman & Wakefield-activiteiten.

De belangrijkste overweging bij elke benoeming is de vraag of een sollicitant zijn of haar potentieel kan bereiken en succesvol kan zijn in een omgeving die gevarieerd en inclusief is.

Twitter

MT @CushWakeUS: Is a #retail revival on the way? @CushWakeRETAIL experts discuss which retailers came out on top af… https://t.co/iJVDkpijkA

1 day ago via Hootsuite

RT @CushWakeNYC: New York’s top #CRE professionals including honorees Joanne Podell & Ron Lo Russo celebrated at the 122nd #REBNY Banquet l…

1 day ago via Hootsuite

Which #buzzword does @ALSWharton think needs to go next? Read his latest blog >> https://t.co/gDiTQ48tj8 pic.twitter.com/L8BIVcQSF9

1 day ago via Hootsuite

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

194 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

198 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

200 days ago